dilluns, 5 de febrer del 2018

PREPARANT LA NOVA EXPOSICIÓ

EXPOSICIÓ ATENEU DEL CLOT

15 FEBRER 2018


“Transformació”

Aquesta exposició presenta una sèrie d’obres que van des del meu començament ( 2001) fins l’actualitat.
S’hi pot observar la meva evolució  pintant. He passat per diferents fases, que han anat modificant la meva obra fins arribar a dia d’avui.  Ara  mostra unes característiques molt marcades de  la meva manera de pintar.

Al començament , pintava cuadros basats en coses o paisatges que veia o m’agradaven.
La temàtica principal eren les flors,  que sempre han format part de la meva vida;  fins que un dia vaig atrevir-me a imaginar-les en blanc i negre... i  llavors va sorgir un quadro que va canviar per sempre la meva percepció de les coses.

Vaig introduir-me en el món de l’abstracció i vaig començar a experimentar en noves tècniques,   i on el motiu que volia  representar,  era i és  allò que cada espectador veu  i que  li produeix rebuig o entusiasme. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONFINAMENT

Aquests dies de confinament he aprofitat per pintar i així intentar relaxar-me i omplir les hores amb alguna nova creació. Aquest el el res...