diumenge, 14 de gener del 2018

WARHOL AL CAIXAFORUM

El mes passat vaig anar a veure l'exposició de Warhol. L'art mecànic.
Aquest gran artista és un del meus icones. M'agrada molt la seva manera de provocar i crear obres a partir de coses tan quotidianes com pot ser un pot de sopa o una coca-cola. 
Aquest artista americà amb va transportar a la meva adolescència on tota innovació era una cosa fora de la normalitat. 
Fa servir tècniques de registre d'imatges i so que fins aleshores ningú havia gosat introduir i que va provocar una nova etapa en l'art convencional. 
El seu pot de sopa Campbell, els cuadros de Marylin o Mao formen part d'una obra on  pretén que l'espectador sigui el que posa aquella peça amb el món exterior.
Vaig gaudir de valent i no podia perdre-me-la.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONFINAMENT

Aquests dies de confinament he aprofitat per pintar i així intentar relaxar-me i omplir les hores amb alguna nova creació. Aquest el el res...